slider2 slider3 slider4 slider5 slider6 slider7

icon map   Mapa webu

MMN, a.s.
nemocnice Semily
Adresa: 3. května 421
513 31 Semily
Česká Republika
emailbutton Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefon: +420 481 661 111
Fax: +420 481 625 082

Řízení kvality

obris
Manažerka kvality :

Mariana Vávrová

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Manažer kvality

Řízení kvality je primárně v rukou ředitele nemocnice, který tuto kompetenci delegoval na manažera kvality.
Manažer kvality stanovuje ve spolupráci s ředitelem nemocnice hlavní směry rozvoje systému řízení kvality organizace v souladu s platnou legislativou a standardy Spojené akreditační komise České republiky. Řídí, organizuje a koordinuje všechny akreditační a certifikační postupy a další činnosti související se zaváděním MK v NsP v Semilech.

Kvalita poskytovaných služeb a bezpečnost pacientů je jedním ze základních pilířů budování stabilní nemocnice – viz Cíle kvality NsP v Semilech.

Co vlastně znamená kvalita ve zdravotnictví a čeho se týká?

  • Kvalita v jakékoliv organizaci obecně znamená vyrábět produkty či poskytovat služby ve shodě s požadavky klientů či zákazníků.
  • Kvalitu ve zdravotnictví lze definovat jako poskytování takové péče, která uspokojí nebo dokonce předčí očekávání pacientů / klientů. Stručně řečeno systém kvality ve zdravotnictví je vše, co je činěno při poskytování zdravotnických služeb, jejichž konečným cílem je zlepšování zdravotního stavu, zvyšování kvality života a spokojenosti obyvatel, o něž zdravotnická zařízení pečují.
  • Systém kvality se týká všech procesů od jejich začátku až po jejich konec - zahrnuje kvalitu řízení, kvalitu zdrojů, kvalitu pracovních procesů, kvalitu personálu, kvalitu prostředí, kvalitu péče, atd. Vše je podřízeno tomu, aby konečným výsledkem byla spokojenost pacienta jako zákazníka.

Jak je proces kvality sledován a zajišťován v naší nemocnici?

  • Všichni zaměstnanci trvale pracují na tom, aby jejich znalosti a dovednosti byly na takové úrovni, aby péče, kterou poskytují byla v souladu s nejnovějšími poznatky vědy, aby byla účinná, dostupná, včasná, bezpečná, přiměřená zdravotním potřebám pacientů, návazná a také ekonomicky efektivní.
  • Cílem našeho úsilí je omezovat chyby, nežádoucí výsledky, promrhaný čas a nadbytečné náklady spojené se špatnou kvalitou konkrétního zdravotnického výkonu či služby s cílem co nejlepší úrovně dosažené péče o zdraví našich pacientů.
  • Za tímto účelem jsou trvale vyhodnocovány a pravidelně analyzovány některé parametry kvality - spokojenost pacientů, spokojenost zaměstnanců, nežádoucí události (jakákoliv nežádoucí událost, ke které došlo při pobytu v areálu zdravotnického zařízení u pacientů, zaměstnanců nebo jiných osob), stížnosti pacientů, výskyt proleženin, reoperací, rehospitalizací, nemocničních nákaz apod.

 

Kontakty:

(+420) 481 661 376 

Certifikáty

1 ambul 2016 m3 hospit 2016 mlab2014 m  screening nadoru kolorekta 2017 2018 m